неделя, 15 март 2015 г.

"Следите на времето"

      Днешната картичка е поредното предизвикателство за мен заради конкурса "Картичкофурии" и нямах търпение да я покажа, защото е различна, нестандартна, ретро /заради тематиката/ и много богата на материали и детайли. Изработена е от 4 вида картони, изрезки, фигурки от бирен картон, пискюл, стар истински ключ и монети. По-интересното е специалното послание, което също е свързано с темата на конкурса. :)

Изглед отпред

Изглед отляво

Изглед отдясно

Изглед отзад

Малко детайли

Ето го и прекрасното послание


И още детайли...



Тук можете да разберете повече за конкурса "Следите на времето"

За повече картички посетете:


Няма коментари:

Публикуване на коментар

About me

Здравейте, радвам се да се запознаем! Аз съм Mirebu и ме вълнуват изкуствата във всичките им форми. Основно работя като графичен дизайнер, а в свободното си време се занимавам с фотография и с електронния си магазин. Щастлива съм, когато успявам да вдъхновявам хората с идеите и ентусиазма си!

Latest Post

Popular Posts