четвъртък, 12 март 2015 г.

Пачуърк "Медни мечти"

      Здравейте, ценители на малките неща! Днес съм направила една малко по-различна картичка - тип пачуърк от всякакви хартийки. Умишлено съм избягала от симетрията, а материалите са от най-чудновати места - рекламни листовки, амбалаж, опаковка от шоколад и др. Освен това вътре се крие и поетично послание. Нека това кокетно произведение служи за вдъхновение на обичащите да правят и необичащите да изхвърлят!


Предлагам поглед отпред, отзад, малко детайли, а накрая е и поетичното послание в златно!




Канелата е извор на вдъхновение за много от нас /не само за кулинарите/.



С тази картичка участвам в конкурса "Картичкофурийско предизвикателство"

За повече вдъхновение и още снимки на картички посетете:

5 коментара:

  1. Добро послание - от всичко може да стане нещо различно и красиво :)

    ОтговорИзтриване
  2. Много ме радва, различната ти гледна точка при създаването на Пачуърка. Вдъхновяващо е, че си използвала на вид ненужни и неприложими късове хартия, при създаването на картичката си. Благодаря ти и че се включи в Картичкофурийското предизвикателство "Пачуърк" с нея, но ще те помоля да посочиш и линк към предизвикателвото в КФП, за да бъдат спазени правилата на участие! Поздрави :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за коментара, но чак сега го видях, дано не е късно.

      Изтриване
  3. Интересна идея за пачуърк. Браво

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря за коментарите!

    ОтговорИзтриване

About me

Здравейте, радвам се да се запознаем! Аз съм Mirebu и ме вълнуват изкуствата във всичките им форми. Основно работя като графичен дизайнер, а в свободното си време се занимавам с фотография и с електронния си магазин. Щастлива съм, когато успявам да вдъхновявам хората с идеите и ентусиазма си!

Latest Post

Popular Posts